.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز هفته دولت با افتتاح 511 پروژه عمراني

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران از افتتاح و آغاز به كار 511 پروژه عمراني خدماتي همزمان با فرارسيدن هفته دولت در استان خبر داد.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،جواد قناعت امروز در جمع نمازگزاران اين شهرستان تكريم از ارزش‌هاي اسلامي، ساده زيستي، احياي خودباوري و نگاه عادلانه به توسعه كشور را از ويژگي‌هاي دولت شهيدان رجايي و باهنر دانست و افزود: دولت نهم نيز با تأسي از راه و روش اين دولتمردان به خدمت رساني به مردم شهيد پرور مشغول است.
وي سفرهاي استاني رئيس جمهور و هيئت دولت را از برجسته ترين ويژگي‌هاي اين دولت برشمرد و اظهار كرد: سفر به 336 شهر و 6 هزار مصوبه اقدام اساسي براي رشد و تعالي كشور است.
قناعت از پيشرفت اداري 70 درصد از مصوبات سفر هيئت دولت در مازندران خبر داد و گفت: درصد رشد اجرايي اين مصوبات در صورت همكاري و همدلي مسئولان افزايش خواهد يافت.
وي خاطر نشان كرد: مصوبات دولت در مازندران به ميزان 61 درصد در دست اجرا است و حدود 20 درصد اين مصوبات نيز كاملاً به اتمام رسيده است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران به كمبود زمين در استان در مقايسه با استان هاي ديگر اشاره كرد و گفت: اين مشكل در شرق و غرب مازندران نمود بيشتري دارد.
وي از نامه‌هاي مردمي به رئيس جمهور به عنوان آرشيوي از مطالبات مردم در نزد هيئت دولت و مسئولان استان‌ها نام برد و افزود: همزمان با سفر هيئت دولت به مازندران مردم استان 170 هزارنامه نوشتند كه مجموعه‌اي از مشكلات مردم است تا در تصميم گيري‌ها ملاك عمل تصميم گيران باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.